niedziela, 18 listopada 2012

♥Wywiad z Keesi ♥


A więc następny wywiad po krótkiej przerwie, dodam jeszcze informację że Yoona jest także blogerką na innym blogu który piszę z inną Juui, tak ciekawie to się złożyło ;) Jej blog dodam do zakładki ^_^
No to kontynułujemy, Keesi, kolejna wspaniała blogerka która po przez pisanie wyraża Siebie! Mam nadzieję że przeczytacie z wielką chęcią jej blog The Rhythm of Dreams oraz ten wywiad!

♥Opowiedz o Sobie

♣ Mam na imię Zuzanna i mam 13 lat. Interesuję się oczywiście pisaniem, Azją, k-pop'em i rysowaniem
♥Skąd wzieło się twoje zainteresowanie pisaniem?.
♣ Zainspirowała mnie do tego przyjaciółka, która jest teraz współautorką bloga.
♥Co/kto daje Ci wsparcie?
♣ W trudnych chwilach i w brakach weny wpiera mnie Zzungiee- bliska przyjaciółka.
♥Czy były osoby które sprawily tobie przykrość na blogu?
♣ Nie było jeszcze takiej ;]
♥Opowiedz o swoim blogu.
♣ Cóż j atu mogę napisać... (myśli) Mój blog powstał z nudów wakacyjnych i chyba ktoś to czyta ;D staramy się pisać jak najczęściej i umilić czytelnikom pochmurne dni w szkole :)
♥Ile już piszesz?
♣ Piszę od końca lipca. Dosłownie od 31 lipca 2012 roku.
♥Skąd się wzieła twoja nazywa?
♣ Nazwa powstawała dość długo, bo zastanawiałyśmy się nad nią jakieś dobre dwa tygodnie i to był ostatni pomysł. I chyba najlepszy ;D
♥Czy zawieszałaś bloga?
♣ Nie zdarzyło mi się to jeszcze.
♥Masz jakieś motto?
♣ "Co Cię nie zabije to Cie wkurzy" ^-^ Tak, na serio to moje motto.
♥Czy masz jakieś wskazówki?
♣ Nie jestem taką dobrą blogerką i na tyle doświadczoną, bo sama stosuję się do wskazówek innych :D
♥Do jakiego zwierzęcia porównała byś się?
♣ Porównałabym się chyba do czarnego króliczka ^-^ Ponieważ według mojej babci czarny królik oznaczał osobę słodką, ale potrafiącą dać pecha. :D
♥Ostatnie słówka.
♣Nie wiem, czy podoba sie wam mój blog, ale staram się z całego serca, jak tylko mogę :D Polecam też bloga mojej Zzungiee :D


 POZYTYWNE SŁOWA!
A więc, uważam że Keesi jest uroczą osobą pełną ciepła i radości, stara się walczyć i łatwo się nie poddaje. Jej blog jest świetny, mam do niego troszeczkę uwag ale takich odemnie które wpiszę w krytyki. Jest to jeden z najkrótszych wywiadów jakie prowadziłam. Cieszę się że miałam przyjemność przeprowadził wywiad z taką osóbką jak ona, Dziękuję.

KRYTYKI!
Jedyne co nie podoba mi się w twoim blogu, to czcionka oraz wygląd, wiem gdzie można zamówić świetne szablony a jeżeli chcesz napisz w komętarzu ^^

Ilość serduszek (5)
♥♥♥♥
Ilość kółeczek (5)

Keesi!
Mam nadzieję że wywiad nie uraził Cię, a jeżeli tak to naprawdę, najmocniej przepraszam.

~Juui

5 komentarzy:

  1. Wywiad strasznie krótki, lecz to bynajmniej nie oznacza, że nie udany. Jest ciekawy, ale coś mi w nim brakuje^^ Ale to tylko takie moje wymysły^^
    Muszę róznież napisać, że zgadzam się z tobą Juui, co do wyglądu. Kolor czcionki, jak dla mnie jest zbyt jaskrawy. Poza tym jest tyle pięknych szablonów na blogspota, naprawdę jest w czym wybierać. Polecam poszukać szabloniarni i znaleźć coś odpowiedniego^^
    To tyle ode mnie. Pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ^^ Nie każdy ma czas :D
      Może inne Ci bardziej podpadną ^_^
      Cieszę się, że nie tylko ja mam takie zdanie. Racja, a nawet można śliczne zamówić na wspaniałej szabloniarni !
      Dziękuje, ja także pozdrawiam :3

      Usuń
  2. Świetny wywiad ^^
    Nie znam jej blogu ale chętnie zobaczę i poczytam ^^
    Mam takie pytanie, czy doszły może moje odpowiedzi na email? By wysłałam je. ale nie wiem czy nie doszły czy jak, ponieważ wywiad ze mną się jeszcze nie pojawił na blogu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^_^
      Cieszę się, blog naprawdę jest świetny !
      Już twój wywiad jest, więc pozostawie to bez odpowiedzi :D

      Usuń
  3. (Nie wiedziałam zbytnio gdzie Cię powiadomić, więc robię to pod najnowszą notką ^^") Wykonałam twoje zamówienie, zapraszam po odbiór szablonu :3

    OdpowiedzUsuń

A więc:
♥Jeżeli nie otrzymałeś pytań zgłoś to w zakładce "Zgłoszenia"
♥Nie pisz byle co!
♥Reklamować możesz się w stronie "Reklamy" gdzie będe dodwała wasze strony
Narazie starczy ^^