piątek, 14 grudnia 2012

♥ Wywiad z Akemisan ♥


Wywiad także po przerwie, dlatego że niestety mój komputer był w naprawie ale nadrobię swoje zaległości ;)  Akemisan to jedna z blogerek która ma wspaniałe opowiadania! Z chęcią je czytam tak samo jak inni ^^ 

Opowiedz nam coś o sobie ^^
1. Nazywam się Dominika i mieszkam w małej miejscowości na Śląsku, Milówce. Jestem raczej nieśmiała i wrażliwa, bardzo łatwo można mnie zranić. Zazwyczaj walczę o swoje zdanie. Mam wspaniałych rodziców, oraz trzech braci, których bardzo często mam dość, ale i tak ich kocham. Moją największą pasją jest taniec, jest to mój żywioł. Kiedy tańczę odchodzą ode mnie wszystkie smutki i zmartwienia. Kocham także pisać i rysować, ale nie mam co do tego wybitnych zdolności. Opowiadania pisze od niedawna, ale już od jakiegoś czadu miałam w głowie mnóstwo pomysłów na nie i postanowiłam założyć w końcu bloga.
 
O czym jest twój blog?
2. Prowadzę bloga z opowiadaniami o SHINee. Dużo bloggerek mi mówi, że różni się od innych, być może dlatego, że piszę jako Lee Taemin. Jest to tak jakby pamiętnik Lee, w którym znajdują się jego myśli, wyżalenia oraz przeżycia, ale również są tam narracje innych bohaterów. 
 
Czemu akurat o tym?
3. Czemu właśnie o tym? Po prostu uwielbiam SHINee, jest to moja pierwsza przygoda z K'POPem. A jak tylko poznałem bliżej członków tego zespołu zaczęły mi po głowie chodzić różne historyjki z nimi związane.  
 
Co cię nakłoniło do pisania bloga?
4. Nakłoniła mnie do tego moja bujna wyobraźnia, oraz inne bloggerki i ich wspaniałe opowiadania. 
 
Jakie masz zainteresowania?
5. Tak jak pisałam wcześniej kocham taniec, gównie nowoczesny, jakiś czas temu chodziłam na zajęcia z nim związane, no ale później ku mojemu niezadowoleniu się one skończyły.
 
Jakich kroków tanecznych uczyłaś się?
6.  Takich jak  SHINee - Lucifer, Sherlock, Ring Ding Dong, Infinite - Paradise, oraz Come back Again, refren LedApple - Sadness xD i od kilku dni uczę się SHINee Dazzling girl. Wymyślam także swoje kroki i układy taneczne. 
 
Co cenisz w dobrej blogerce?
7. W dobrej blogerce cenię wspaniałe pomysły, oryginalność, kreatywność i to, że się stara dla swoich czytelników. Nie bierze pomysłów od innych bloggerek, tylko korzysta z wyobraźni i wymyśla swoje własne opowiadania.
 
Jak długo już piszesz?
8. Piszę dosyć krótko, od końcówki czerwca tego roku, więc nie jestem tak doświadczona i mój blog nie jest tak dopracowany jak inne, ale próbuję się rozwijać.
 
Czy jesteś z tego zadowolona?
9. Tak jestem bardzo zadowolona, kocham pisać, może i robię to od niedawna ale jest to jedno z moich głównych zainteresowań.
 
Jakie masz plany co do bloga?
10. Hmm planuję już nie długo skończyć pisać opowiadania Love & Scary i zacząć nowe, ale również w narracji Taemin'a.
 
Ulubiony zespół oraz piosenka?
11. Nie mam jednego ulubionego zespołu niestety, ale najbardziej lubię SHINee, MBLAQ, BIG BANG i Super Junior. Słucham także innych zespołów, ale za dużo ich by wymieniać. Ulubiona piosenka? Przepraszam ale nie posiadam... chociaż ostatnio spodobała mi się BIG BANG - Haru Haru, BTOB - Insane, oraz LedApple - Time is up.
 
Kto jest twoim wsparciem?
12. Moim wsparciem jest moja najlepsza przyjaciółka, która zawsze mnie wspiera, broni i jest ze mną. Od nie dawna interesuje się K'Popem i to dzięki mnie, nie posiada bloga, ale czyta mojego i bardzo jej się podoba. 
 
Ostatnie słowa?
13. Chciałabym bardzo podziękować za ten wywiad, jestem za niego bardzo wdzięczna ^^. Co mogę jeszcze powiedzieć.. Zachęcam was do czytania mojego bloga, kto wie może przypadnie wam do gustu? Czekam także na wywiady przeprowadzone z innymi bloggerkami, ponieważ mogę się o nich czegoś dowiedzieć. Jeszcze raz bardzo dziękuję ^^.


2 komentarze:

  1. Tak właściwie to nie wiedziałam gdzie wstawić swój komentarz ;)
    Muszę powiedzieć, że bardzo ciekawa tematyka bloga. Tego jeszcze nie widziałam ;)
    Jeśli dostanę Waszą zgodę, to umieszczę Wasz link w najbliższym rozdziale i zachęcę ludzi do odwiedzania Was jak i zgłaszania się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Jestem chętna, nawet bardzo ! Więc zgodę masz.

      Usuń

A więc:
♥Jeżeli nie otrzymałeś pytań zgłoś to w zakładce "Zgłoszenia"
♥Nie pisz byle co!
♥Reklamować możesz się w stronie "Reklamy" gdzie będe dodwała wasze strony
Narazie starczy ^^