środa, 7 listopada 2012

♥Wywiad z ChisanaSekai ♥


Nasz kolejny wywiad został przeprowadzony z bardzo znana i świetną blogerką Chisaną Sekai :D z bloga  Stretched Jellies Jest ona interesującą osobą. Cieszę się że miałam możliwość przeprowadzić wywiad z kimś takim jak ona! Dziękuję bardzo!


♥Opowiedz coś o sobie Chisana.

♣Każdy mój czytelnik zna mnie już chodź troszkę, ale zagłębiając się dokładniej okazuje się, że nikt prawie nic nie wie. Wiele osób ukrywa się i nie pokazuje swojego prawdziwego ja. Przekonałam się o tym parę razy, ale ja jestem naturalna. Od najmłodszych lat moją pasją jest pisarstwo, malarstwo oraz taniec. Już parę razy słyszałam, że jestem idealna, ale tak nie jest. Rok 2008 całkowicie mnie zmienił, ale nie wnikając w to. Od najmłodszych lat kocham się stroić i w klasie jestem znana jako diva i bogata ( tylko dlatego, że mam dużo ciuchów ). Staram się nie wykorzystywać pieniędzy moich rodziców, których kocham nad życie, więc kupuję stylowo, ale nie tak drogo. Raz na jakiś czas zdarzy kupić mi się coś droższego [ w tym tygodniu sukienkę w stylu lolity za 280 zł mój tata kupił mi w Niemczech, gdyż aktualnie ma tam pracę]. Kocham słodycze oraz wszystko co słodkie i urocze. Często zachowuje się jak słodka osóbka robiąc wiele słodkich czynności Keke ~ Kocham również sport w szczególności siatkę, koszykówkę i piłkę ręczną. Czasem wątpię w siebie, ale moi przyjaciele dodają mi otuchy. Przy nich nie boje się wyjść na idiotkę. Nasze przypały są znane w całej szkolę ( kocham was moich kochani przyjaciele ). Oni wiedzą, że interesuję się Azją i wspierają mnie. Pozwalają mi na siebie mówić słówkami koreańskimi np.: Unnie, Oppa. 
Co do rodziny. Posiadam kochającą matkę, która się mną opiekuję, wspiera, pomaga i nie pozwala, abym płakała. Mój tata bardzo stara się, abyśmy żyli w dostatku, więc często go nie ma, ale przyjeżdża bardzo często, albo wybiera pracę na miejscu. Jest bardzo zabawną osobą i wysportowaną ^^ Mam też czteroletniego braciszka, który jeździ na deskorolce od pierwszego roku życia i od niedawna trenuję sztuki walki ( jak myślicie kto jest workiem treningowym ? Keke ~ ) Oczywiście mój piesek też jest członkiem rodziny. Toffik niewielki yorek zawsze budzi mnie i poprawia humor. 

♥Skąd wzieło się twoje zainteresowanie pisaniem?

♣Keke ~ Moi kochani rodzice od pieluszek czytali mi różne bajki, a w wieku sześciu/pięciu lat zaczęli nawet czytać fantasy. Bardzo szybko sama nauczyłam się czytać i pisywać . W wieku siedmiu lat kiedy dzieci dopiero poznawały techniki pisania, ja zaczęłam wymyślać własne, krótkie bajeczki ( zajmowała mi wtedy to wiele czasu, ale cóż ...) Rozwijałam się, rozwijałam czytając mnóstwo książek i pisząc własne opowiadania. Nadal się rozwijam, gdyż sądzę, że to dopiero początek moich możliwości. Kiedyś jeszcze was zaskoczę ^ ^

♥Co/kto daje Ci wsparcie?

♣Wsparcie oczywiście daje mi moja kochana rodzina oraz przyjaciele na których zawsze mogę polegać i pośmiać się. Nawet gdy coś złego mi się stanie (Ostatnio z naszej wspólnej winy moja noga została uwięziona pod drewnianą huśtawką i trudno mi było chodzić) Zadzwonili po pomoc i troszczyli się o mnie kiedy zdrowiałam.W zainteresowaniach, opowiadaniach też mam wsparcie. Wiele rzeczy przychodzi mi na myśll, gdy jestem ze znajomymi. Niektóre sytuacje z moich opowiadań są zapożyczone z mojego życia prywatnego.

♥Czy były osoby które sprawiły Ci przykrość na blogu?

♣Nie. Ja krytykę uważam za wyrażenie własnej opinii i nigdy mnie to nie krzywdzi. To pozwala poprawić mi moje umiejętności pisarskie.

♥Opowiedz coś o swoim blogu.

♣Mój blog jest stroną gdzie mogę przelewać swoje uczucia. Opowiadania bawić się mi moją fantazją. Jest on naprawdę dla mnie cenny, gdyż nauczył mnie być wytrwałą i bardziej odważną osobą.

♥Ile już piszesz?

♣Od siódmego roku życia czyli sześć lat.

♥Dlaczego piszesz właśnie na ten temat?

♣Piszę na ów temat, gdyż mam pomysły. Piszę opowiadania również kryminalne, yaoi ( Jedno napisałam, ale się chyba jednak nie podzielę :D ), horror. Piszę z wszystkich dziedzin, ale nie wszystko publikuję ^^

♥Czy zawieszałaś bloga?

♣NIGDY! I nie mam zamiaru. Nawet gdy mam multum nauki po prostu czekam na wolne dni i wtedy poświęcam czas na blog ^^

♥Jak tak to dlaczego?

♣~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥Codzienne motto?

♣"Nigdy nie przestawah się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, poniewać nigdy nie wiesz, kto może zakochać się w twoim uśmiechu"

♥Czy masz jakieś wskazówki?

♣Dla innych blogerek? ( niedokładne pytanie )
Więc jak dla blogerek:
Powinnyście wierzyć w siebie i nie tracić wiary przez ludzi którym wasze opowiadanie się nie podoba. Na pewno na kuli Ziemskiej zdarzy się chodź jedna osoba, która będzie krytykować Cię na okrągło, więc nie martw się i Hwaiting ~ !

♥Jaki blog chętnie czytasz?

♣Wszystkie które obserwuję chętnie czytam. 
Najbardziej lubię czytać:
Mary (k-pop-story.blogspot.com) Miyo15 (hunhan-world.blogspot.com) Soome Choi (fanmade-o-shinee.blogspot.com),Hallyu (happinessinseoul.blogspot.com), Pędzelowata ( i-am-fucking-loser.blogspot.com ), Yuu ( kissmedaybyday.blogspot.com ), Akemisan ( love-and-scary.blogspot.com ), Katmin (diffrentlive.blogspot.com ) , Sung Sang Mi ( aabout-story.blogspot.com ), Alice ( wonderland-pl-stories.blogspot.com ), Avalon ( rubber-sweets.blogspot.com ), Su MiYung ( my-korean-story.blogspot.com  )

♥Słowa do czytelników.

♣Dziękuję wszystkim za poświęcenie czasu na przeczytanie moich odpowiedzi.
Dużo już razy brałam udział w wywiadach oraz jak najwyraźniej wygląda ów zdanie będę często powtarzać ^^
Wywiad jakoś mi nie wyszedł dziś :c



POZYTYWNE SŁOWA!
Jak widać Chisana jest miłą i uroczą osobą pełną pasji. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z osoba taką jak ona a już kiedyś bloga pisałam z wywiadami który niestety został usunięty przez moją współwłaścicielkę TT Naprawdę jak dla mnie Chisana jest osobą świetną i wartą zaufania. Mimo że jej nie znam bardzo ją polubiłam a jej opowiadania to istne cuda! Karzde słowo idealnie składa i rozwija co sprawia że jeszcze lepiej się czyta. Tła i tym podobne rzeczy są wykonane niesamowicie! Jeżeli jeszcze nikt z was nie czytał tego bloga to powiem jedno: ŻAŁÓJ! Zachęcam do czytania i komętowania "książki" naszej gwiazdy ^^

KRYTYKI!
BRAK...

Ilość serduszek (5)
♥♥♥♥♥
Ilość kółeczek (5) (złe)
BRAK...
Chisana Sekai! 
Dziękuję Ci bardzo za wywiad, naprawdę! Świetnie ! Wszystko świetnie! Mam nadzieję że dalej będziesz osiągała takie sukcesy, wierzę w Ciebie :)





9 komentarzy:

  1. Kyaaaa ! Śliczne zdjęcie <3
    Ale wracają do tematu.
    Za co mi dziękujesz ? Hee ?
    Ja powinnam dziękować, że chciałaś go ze mną przeprowadzić ^^
    Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowa ^ ^
    Są błędy ortograficzne ( żałuj, każde )
    Jestem już wyczulona na błędy, ale nie martw się ! Każdemu mogą się zdarzyć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziękuję, starałam się wybrać jak naj najlepsze :P
      Za to wszystko!
      Ale tak jak mówiłaś miałaś wiele wywiadów xD więc dziękować trzeba bo znalazłaś czas i wgl
      Oh nie ma sprawy, mówię to co chcę.
      Hehe wiem @_@ Staram się poprawić. Ty też miałaś spro literówek xD ale poprawiłam :P
      Hehe nie dziwie się. Trochę mnie to martwi no ale cóż.. Taa
      Jeszcze raz dziękuję ;**
      Hwaiting
      ~Juui San♥

      Usuń
    2. Haha. Mówiłam, że mi nie wyszedł.
      Nie miałam czasu sprawdzić moich literówek. Pisałam szybko, gdyż mam bardzo napięty grafik ^^

      Usuń
  2. Wywiad z Chisaną wyszedł świetnie!
    Nie mogę doczekać się następnego!
    Hwaiting!♥
    Chisana jesteś świetna! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale to wszystko to jej zasługa ;)
      Będzie napewno nie długo.
      Hwaiting! ♥
      ~Juui San♥

      Usuń
  3. Boskie^^ Masz talent dziennikarski:)
    Wywiad spisany wspaniale...nic tylko czekać na coś nowego^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Naprawdę dziękuję.. Nie powiedziała bym ale dziękuję xD
      Jeszcze raz dziękuję :P Będzie napewno niedługo ;)
      ~Juui San♥

      Usuń
  4. Waaa!!
    Chętnie czytam wywiady z ChisanaSekai, ponieważ mogę się zawsze dowiedzieć o niej czegoś więcej ^^ (ja też mam Yorka xD)
    Wywiad świetny ^^
    Czekam na kolejne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Cieszę się że Ci się podobają ^^. (Ja też :) )
      Dziękuję =^.^=
      Będą zapewne nie długo

      Usuń

A więc:
♥Jeżeli nie otrzymałeś pytań zgłoś to w zakładce "Zgłoszenia"
♥Nie pisz byle co!
♥Reklamować możesz się w stronie "Reklamy" gdzie będe dodwała wasze strony
Narazie starczy ^^