czwartek, 8 listopada 2012

♥Wywiad z Alleya♥


Nasz kolejny wywiad jest z wspaniałą blogerką Alleya z Wrota do świata .Mam nadzieję że poczytacie to z wielką ochotą i oddaniem ^^ Zapraszam!

♥Opowiedz coś o sobie.

♣Coś o sobie? Hmm…trudno mi pisać o sobie. Jestem raczej skryta. Lubię nawet mówić, że „Nikt tak naprawdę mnie nigdy nie pozna”. Nie, żebym była tajemnicza, czy też specjalnie ukrywała swoje cechy, co to, to nie. Ja po prostu mam taki charakter. I to cud, że moi przyjaciele jeszcze ze mną wytrzymują.^^

Ale jakieś ogólniki mogę podać *przecież, to wywiadXD*. Mam na imię oryginalnie i owego imienia nie lubię, więc przytaczać go nie będę, mówcie na mnie po prostu Ley, bądź Alleya. Mam na karku *prawie!* dwadzieścia wiosen. Pracuję, uczę się i nałogowo piszę i czytam. Książki są mi niczym powietrze do życia potrzebne! Moja biblioteczka ugina się pod ciężarem tomów, których non stop przybywa:) Tak samo muzyka jest dla mnie bardzo ważna…i mój „Śmieciuś”, zeszyt, w którym kryją się wszystkie moje „twory”, te mniej i bardziej udane.

Interesuję się kulturą Wschodu, tą dalszą *Japonia, Korea, Chiny, Tajwan*.

Jestem zwykłą dziewczyną, która ma czasami napady szału *szczególnie, gdy jest w pobliżu jej szef*. Ale na ogół jestem spokojna i *chyba* nie gryzę. Do tego uwielbiam moich przyjaciół, którzy nie raz dawali mi siłę do życia i zmagania się z przeciwnościami losu.

Mam kochającą rodzinę, psa i piękny domek.

♥Opowiedz o blogu

♣Mój blog to zbiorowość różnych tematów. Mianowicie piszę miniaturki *one-shoty, bądź opowiadania paro-częściowe*. Aktualnie na blogu znajduje się dziewięć opowiadań, w tym cztery są jeszcze nieukończone.

♥Dlaczego piszesz na ten właśnie tamat

♣Cóż jak wspomniałam wyżej nie piszę, o jednym temacie, więc trudno jest mi się tutaj wypowiedzieć^^

♥Skąd się wzieło twoje zainteresowanie pisaniem?

♣Przez książki. Czytając pewnego wieczora jakieś tomisko, pomyślałam: „Też bym tak chciała”. Więc zaczęłam dążyć do tego celu. Poza tym po jakimś czasie uświadomiłam sobie, że daje mi to radość. A, że człowiek jest z natury egoistą, nie mogłam się pozbawić tego szczęścia^^

♥Jakie masz motto?

♣"Nigdy nie jest za późno by stać się tym, kim mogliśmy się stać"

♥Gdybyś mogła pojechać do jakiegoś kraju to do jakiego? 

♣Japonia!

To kraj, który jest magiczny sam w sobie. Moim marzeniem jest zobaczyć Tokio nocą, gdy całe miasto budzi się do życia. Poza tym chciałabym potrenować japoński z prawdziwym Japończykiem.:3

No nie można również zapomnieć, że to tam ukrywają się najprzystojniejsi faceciXD

Ale tak na poważnie, parę lat temu zakochałam się w kulturze Wschodu i to Japonia stała się moim oczkiem w głowie. Chciałabym zobaczyć, czy moje wyobrażenia o tym kraju pokrywają się z rzeczywistością:)

♥Czy twoi znajomi wspierają cie?

♣Tak i nie.^^

Wiedzą, że piszę i mnie w tym dopingują, ale nigdy jeszcze nie czytali niczego z pod mojego pióra. O nie, przepraszam, jeden taki czytał…jeden rozdział i później dostał „dobitnie” poinformowany o mojej przestrzeni osobistej^^

Jeśli chodzi o życie osobiste, to jak najbardziej. Zawsze mogę na nich liczyć. Jeszcze nigdy mnie nie zawiedli. Ale to istnieje w dwie strony. Żartujemy sobie nawet czasem, że jesteśmy, jak wielkie rodzeństwo^^

♥Jak długo piszesz?

♣Od dziesięciu lat. Z jedną przerwą, gdy byłam wściekła i doszłam do wniosku, że to nie ma sensu. Jednak szybko wróciłam do pisania, chyba nie mogę bez tego żyć:)

♥Jaki zawód jest twoim wymarzonym?

♣Na pewno nie ten, który teraz wykonujęXD Chciałabym być Terapeutą od uzależnień, bądź pracownicą w domach pomocy społecznej. Właściwie teraz się w tych kierunkach kształcę^^

♥.Czy ktoś sprawił ci kiedyś przykrość na blogu?

♣Kiedyś, na innym blogu. Lubię krytykę, ale uzasadnioną. Tamten ktoś, po prostu chciał mi dokopać.

♥Cieszysz się z sukcesów twojego bloga?

♣Bardzo! Każdy komentarz, każde wejście na mojego bloga, to dla mnie jak promyk słońca. Dla czegoś takiego warto tworzyć.

♥.Jakieś postanowienia?

♣Jeśli chodzi o bloga: popracować jeszcze mocniej nad swoim stylem. I nigdy go nie zawiesić!
Jeśli chodzi o życie osobiste: zrealizować swoje cele, prywatne jak i zawodowe^^

♥Ostatnie pare słów

♣Chciałabym podziękować tobie, Juui San, za to, że przeprowadziłaś ze mną wywiad. Był to dla mnie zaszczyt^^

Oraz pragnę pozdrowić wszystkich moich czytelników, którzy są lekiem na każde zło. Wystarczy mi spojrzeć na komentarze, czy też statystykę i ciemne chmury od razu się rozpływają. Jestem wam bardzo wdzięczna, za to, że jesteście<3

POZYTYWNE SŁOWA!!!

Moim zdaniem Alleya jest miłą i sympatyczną osobą która chętnie zawiera nowe przyjaźnie. Wygląda na dość odważną, ale czy jest? Tego nie wiem. Jest wiele blogerek piszących o: Modzie, Biasie który się zakochuje w zwykłej dziewczynie, Ayoi i tym podobnych ale ona jest inna i pisze różne krótkie historyjki a ostatnią którą czytałam była o...o śmierci! Tak wspanała historia o śmierci, zabawna i realna. 

KRYTYKI!!!

BRAK...

Ilość serduszek (5)

♥♥♥♥♥

Ilość kółeczek (5) (złe)

BRAK...

Alleya!!
Cieszę się za wywiad z tobą i nawet zmieniłam kolejność kolejki bo teraz powinna być inna osoba. Dziękuję Ci bardzo i życzę dalszych sukcesów oraz mam nadzieję że twój zapał do pisania szybko nie minie.
Odwiedzaj nas i czytaj wywiady oraz komętuj ^^
Dziękuję jeszcze raz i serdecznie pozdrawiam ;*
~Juu San ♥ 

13 komentarzy:

  1. Dziękuję x 100!
    Miło mi było odpowiadać na twoje pytania. I bardzo się cieszę, że miałam możliwość z toba współpracować^^
    Czekam na twój kolejny wywiad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co dziękować to ja powinnam Ci dziękować.
      Cieszę się ^^ i mam nadzieję że żadne z pytań Cię nie uraziło. Także się cieszę gdyż współpraca z Tobą była czystą przyjemnością.
      Postaram się dodać jak naj szybciej.
      ~Juui San ♥

      Usuń
    2. Każde pytanie było przemyslane i bardzo dla mnie dogodne. Odpowiadałam na nie z przyjemnością^^
      Oczywiście, że będę odwiedzać tego bloga i go komentować:D To prawdziwa przyjemność^^

      Usuń
    3. Oh to się cieszę bo bałam się że jakieś może Ci nie pasować. Bardzo mnie to cieszy ^^
      Naprawdę miło mi z powodu stałej czytelniczki ♥
      ~Juui San♥

      Usuń
  2. Ps!
    Dziękuję za takie wyróżnienie. I mam nadzieję, że nie sprawiłam kłopotu tą zmianą kolejki^^''

    OdpowiedzUsuń
  3. <333 Moja Kochana~ (a no tak... nie chciałaś zdradzać imienia xD) Super wywiad ;) Ale przydałoby się więcej pytań, albo bardziej szczegółowych ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytań do każdego mam 13 ^^ Postaram się to zmienić na 10 wywiadzie.
      ~Juui San♥

      Usuń
  4. Omo *--*
    Ja zaś sądzę, że nikt nie znam mnie w 100%, gdyż nawet ja sama siebie nie znam w zupełności ^^
    Nie czytałam jeszcze Twojego bloga, ale na pewno gdy znajdę wolną chwilę ( zaraz zajrzę do kalendarza. Uwierz. . . Ja mam każdą minutę rozplanowaną :D ) to na 1000% procent przeczytam.
    Świetny wywiad.
    Hwaiting ~ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też sądze że ten wywiad wyszedł świetnie ^^
      ~Juui San♥

      Usuń
    2. A czyja to zasługa? Oczysiście twoja Juui! <3 Gdyby nie świetne pytania, to nic by nie wyszło z tego wywiadu^^
      Chisana, oczywiście zapraszam do mnie, choć nie wiem, czy się nie przeliczysz^^ Moje bazgroły, to tylko...no właśnie "bazgroły"XD

      Usuń
    3. Jej naprawdę mi miło. Cieszę się że tak uważasz ;*
      ~Juui San♥

      Usuń
  5. fantastyczny ten wywiad:D
    Ley-chan jak zwykle błyskotliwa ale pytania też ciekaiw ułozone:D
    buziaki DB :*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

A więc:
♥Jeżeli nie otrzymałeś pytań zgłoś to w zakładce "Zgłoszenia"
♥Nie pisz byle co!
♥Reklamować możesz się w stronie "Reklamy" gdzie będe dodwała wasze strony
Narazie starczy ^^