niedziela, 11 listopada 2012

♥Wywiad z Chaowang♥

Kolejny wywiad jest z Chaowang z To, czego się boisz jest najwięcej warte. Mam nadzieję że bardzo chętnie przeczytacie.
Zapraszam!

♥ Opowiedz coś o sobie .

A więc nazywam się Ewelina  mam 14 lat, mieszkam w Białymstoku-stolicy Podlasia, gdzie chodzę do gimnazjum numer 17 ^^ Jestem szczęśliwą jedynaczką, która ma niezawodną grupkę przyjaciół. Bywam nieśmiałą osobą, w stosunku do nowych mi ludzi. Czasami, mam bardzo szalone pomysły i miewam napady śmiechu :D Posiadam świnkę morską Busię i rybki :) 

♥ Masz jakieś marzenia którymi chciałabyś się z nami podzielić?

♣ Jak każdy fan kpop-u chciałabym wyjechać do Korei Południowej-Seulu, ale też do innych Azjatyckich miast :).

♥ Co byś chciała w sobie zmienić? 

♣ Hm.. Na pewno, nie chciałabym być taka leniwa xd A po za tym nieśmiałość zamienić na odwagę, która by mi się bardzo przydała ^^

♥ Co byś chciała zmienić w swoim blogu? 

 Hmmm... chciałabym zmienić, swój styl pisania..

♥ Jakiego typu opowiadania piszesz?

  Nigdy się nie zastanawiałam nad typem, moich opowiadań, czasami piszę yaoi (ale to bardzo rzadko się zdarza, na blogu opublikowałam jak dotąd jeden) oraz chyba obyczajowe (te które piszę, aktualnie - "Odnaleźć szczęście" i  "Place where a long day can rest." )

♥ Czy jest osoba która inspiruje Cię do pisania?

   Tak, szczerze to nie wiem. ^^

 Słyszałam że na twoim blogu znajduje się wiele opowiadań, możesz powiedzieć które twoim zdaniem jest najlepsze i dlaczego?

♣ Tu bym uszła za osobę, zarozumiałą, więc nie odpowiem na to pytanie.

♥ Jakie twoim zdaniem cechy powinna mieć dobra blogerka?

♣ Na pewno cierpliwość, ale też i wytrwałość :)

 Czy opowiadania które piszesz w jakiś sposób opisują Ciebie? Możesz uzasadnić?

♣  Raczej, nie opisują mnie, nawet nigdy nie myślałam, tak o tym, by bohaterka, miała podobną osobowość do mojej :D

♥ Bardzo interesuję mnie twoja nazwa "Sung Sang Mi" opowiesz coś o niej?

♣ A więc, kiedyś szukałam jakichś koreańskich imion i przypadkiem natrafiłam na taką 'zabawę', gdzie mogliśmy, sprawdzić jak się nazywamy po koreańsku, tak jakoś wyszło, że po prostu spodobało mi się moje 'imię'.

♥ Takie pytanko, do jakiego zwierzęcia porównałabyś się?

♣  Do jelenia :D

♥ Słowa końcowe?

♣ Życzę wszystkim blogerkom, sukcesów, w prowadzeniu blogów ^^ Abyście się nigdy nie poddawały !
I jeszcze chciałam podziękować czytelnikom i komentatorom, którzy czytają moje wypociny i wytrzymują jakoś ze mną :D
POZYTYWNE SŁOWA!!!
Moim zdaniem Chaowang jest miłą dziewczyną która wie co robi :) Dąży do swoich marzeń i przede wszystkim jest wspaniałą blogerką. Jej blog nie jest o modzie ani o Ayoi , jest czymś więcej i widać że wkłada cały swój wysiłek w niego. Trzymaj tak dalej! :)

KRYTYKI!!!
...BRAK...

Ilość serduszek (5)
♥♥♥♥♥

Ilość kółeczek (5) (złe)

BRAK...

Chaowang bardzo się ciesze za ten wywiad z tobą :) Dziękuje Ci bardzo i życzę sukcesów ;)
Dziękuję i pozdrawiam
~ Yoona





2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wywiad. Chaowang wydaje mi się ciekawą osóbką. A ten wywiad pokazał jej pozytywne cechy^^
    Yoona, gratuluję udanego wywiadu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Niestety, Yoona już się tutaj więcej nie pojawi

      Usuń

A więc:
♥Jeżeli nie otrzymałeś pytań zgłoś to w zakładce "Zgłoszenia"
♥Nie pisz byle co!
♥Reklamować możesz się w stronie "Reklamy" gdzie będe dodwała wasze strony
Narazie starczy ^^