środa, 27 marca 2013

~Wywiad z Pauliną! ~


Wywiad znów po przerwie...wybaczcie! Tym razem wywiad przeprowadziłam z Pauliną. Niestety, jej blog jest tylko dla osób upoważnionych, więc linku nie daję. Mam nadzieję że dacie własną opinię! 

1)Opowiedz coś o sobie
- Jestem szesnastoletnią podróżniczką, niepoprawnie poukładaną dziewczyną, marzycielką, książką do przeczytania  (: 
2)Od jak dawna piszesz ?- Od zawsze uwielbiałam czytać książki ale nigdy nie próbowałam pisać. W końcu napisałam króciutki tekst i odkryłam, że sprawia mi to przyjemność. 
3) Kto daje Ci wsparcie?
- Moi czytelnicy i pani A ♥
4) Czy były osoby które sprawiły Tobie przykrość na blogu?
- Nie ważne co się robi zawsze dostanie ci się za to, a w szczególności jeśli to jest internet. Anonimowy hejterzy są wspaniali, buziaczki dla nich ♥
5)Opowiedz coś o swoim blogu.
-Mój blog jest internetowym pamiętnikiem, szkicownikiem życia, zbitką moich przemyśleń. Wydaje mi się, że każdy znajdzie na nim coś dla ciebie (:
6) Od jak dawna piszesz?
- Pisanie zaczęłam ponad rok temu a bloga prowadzę od lipca 2012
7.)Na jaki temat jest twój blog?
- Z tematyką mojego bloga było różnie. Osoby, które czytają mnie od początku zauważą zmianę. Wcześniej pisałam też notki takie "niepełne" np jaką mam biżuterię ( nie chce tu nikogo obrażać, ja lubię gdy notka pisana przeze mnie na jakieś przesłanie) ale od września tematyka się utrzymuje, bawienie się w pseudo pisarkę (:
8.) Czy zawieszałaś swojego bloga?
- A kto tego nie robił ? Każdy z nas ma "gorsze dni" zawiesiłam bloga 2 razy.
9.) Dlaczego?
- Przechodziłam naprawdę ciężkie chwilę, moje życie było jak domek z kart, który zburzył się przy lekkim powiewie wiatru. Nie miałam wtedy nawet siły by wstać z łóżka.
10.) Motto?
-Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby, którą się jest.
Live fast, die young, be wild and have fun

11 ) Masz jakieś wskazówki dla innych?
.-Co do prowadzenia bloga ? przekazujcie cząstkę siebie, nie udawajcie, piszcie o tym co sprawia Wam przyjemność !Co do życia ? życie jest zbyt krótkie by żałować, bądźcie dzicy, młodzi i szaleni ♥
12.) Jakie blog najchętniej czytasz?
- wszystkie ! każdy blog ma do zaoferowania coś i każdy jest piękny na swój sposób ♥
13.) Słowa końcowe.
-Zapraszam wszystkich, którzy jeszcze mnie nie odwiedzili, mam nadzieje, że zostanie na dłużej ♥ a swoich czytelników gorąco pozdrawiam ! ♥♥

Pozytywne słowa!
Widać że Paulina nie boi się krytyki, to naprawdę dobra cecha u blogerki. Na pewno jest świetną blogerką! Mam nadzieję że będzie się dalej tego trzymać, naprawdę warto!

KRYTYKI
Rzadko wypełniam to pole, ale muszę. Coś co mi się nie podoba...to że blog jest zamknięty, nikt nie może tam wejść, jedynie osoby upoważnione. 

Ilość serduszek:
♥♥♥♥

Ilość kółeczek:

Paula, wybacz że musiałaś tyle czekać, nie miałam czasu nawet wejść na blogera. Mam nadzieję że wywiad Ci przypadł do gustu. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A więc:
♥Jeżeli nie otrzymałeś pytań zgłoś to w zakładce "Zgłoszenia"
♥Nie pisz byle co!
♥Reklamować możesz się w stronie "Reklamy" gdzie będe dodwała wasze strony
Narazie starczy ^^